close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

פעילות לייזר טאג ייחודית

מערכת שורשטו שבט, תשפ10/02/2020

לייזר הוא רעיון ייחודי ומקורי לפעילות כיפית בשעות הפנאי או לגיבוש

תגיות:
צילום: אתר המפרסם
לפעמים אנחנו יושבים בבית, מדברים בוואטסאפ עם החברים וחושבים מה אפשר לעשות ביחד. כולנו תמיד מחפשים אחר דברים חדשים, אחר בילויים מעניינים ומרגשים ולא תמיד חושבים על רעיונות. אז אם אין לכם שום רעיון, הרשו לנו להמליץ לכם על פעילות ייחודית ומלאת אדרנלין – לייזר טאג. לייזר טאג הוא משחק קבוצתי עם רובי לייזר אשר יכול להיות עיסוק מעולה לשעות הפנאי ועוד הרבה יותר מזה; זוהי יכולה להיות פעילות לימי הולדת ואפילו ימי גיבוש במשרד.

מה שהופך את הלייזר טאג לפעילות ייחודית הוא שזהו משחק אקטיבי בו אתם נמצאים בתוך
צילום: אתר המפרסם
"שדה קרב". זהו לא משחק מחשב בו אתם בוהים במסך. כאן אתם נמצאים באופן פיזי בתוך זירת הקרב עם כלי הנשק בידיכם (אל דאגה אין כאן שום סכנה) ונלחמים יחדיו עם חברי הקבוצה אל מול הקבוצה היריבה. אתם רצים, מתחבאים ומתכננים אסטרטגיות על מנת לנצח את הקבוצה היריבה. בלייזר טאג אתם זוכים בחוויה מלאת אדרנלין שאפשר לשחק בה יחדיו עם החברים.

הזכרנו את המילים זירת קרב ונשקים ואולי כדאי להבהיר שאף אחד לא יכול להיפגע כאן. הנשקים שבהם אתם משתמשים פועלים בטכנולוגיות אינפרה אדום. הפגיעה שלהם אינה כואבת ולמעשה אינה מורגשת כלל. הפגיעה נקלטת על ידי החיישנים באפוד, וכך אתם יודעים שנפגעתם או פגעתם באוייב. זהו משחק בטוח לחלוטין והוא מתאים לכל הגילאים.

אל תתבלבלו בין משחק הלייזר טאג לבין הפיינטבול. אמנם יש הרבה דמיון בין שני המשחקים, שניהם מדמים זירת קרב. אך ההבדל המהותי הוא שמשחק הפיינטבול עושה שימוש בכדורי צבע אשר פוגעים בגוף ופגיעתם עשויה להיות בלתי נעימה במקרים מסוימים.
לייזר טאג – משחק בעל ערך מוסף

בטרם מתחיל המשחק הקבוצה מקבלת את המשימה. אם תתפרצו סתם כך לשדה הקרב לא תגיעו רחוק; עליכם לתכנן היטב את האסטרטגיה ואת תחומי האחריות בין חברי הקבוצה. בעצם משחק הלייזר טאג משפר את שיתוף הפעולה ולכן הוא פופולרי מאוד כאשר רוצים לארגן ימי גיבוש לעובדים ולא רק בתור משחק בין חברים. יש כאן שילוב של הנאה עם גיבוש ועידוד שיתוף פעולה.
אם יצא לכם להשתתף במשחק לייזר טאג אתם בטח יודעים כמה שזה כיף וכמה שזה מרגש. אם עדיין לא יצא לכם להשתתף אתם מוזמנים לשחק ולגלות כמה שזה כיף. אז להתראות בלייזר טאג.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה